Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, توسط آبی ترین دختر |

عسل مهدوی کیا

اون وقت این پرسپولیسی ها به تیام میگن لباس باز میپوشه

باز حالا تیام دوم دبستانه، این چی؟بچه های بازیکنای خودتون رو نمیبینید؟

مهدی و سپیده

رودباریان با خانواده

(خانومش و دخترش)

علی دایی و خانومش (مونا)

میلاد و آمیتیس میداوودی

گل محمدی و همسرش (ژاله)

خانواده ی نوری

خانواده ی نوروزی

نسترن (همسر آتیلا حجازی)

محمد نوری و دخترو پسرش

(ستایش،سپهر)

اناژولیا و پلی

کریم باقری و همسرش

باتشکر از دوستان

شاید فردا آپ کنم ولی شاید هم نکنم

اگه نکردم بای!



نظرات شما عزیزان:

م.م
ساعت15:37---27 دی 1391
سلام ممنون وب جالبی داری.
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی.اگه خوشت اومد یه نظر بذار تا تبادل لینک کنیم.


پروا
ساعت21:30---30 آذر 1391
مرسی خیلی قشنگ و جالب بود بازم تونستی بزار

ندا
ساعت21:11---30 آذر 1391
فکر نمی کردم خواهرش باشی خیال میکردم چون خیلی دوستش داری بهش میگی داداش.
پاسخ:نه عزیزم


ياسمين
ساعت14:31---30 آذر 1391
عااااااااااالى بود مرررررررررررررسى گلم

مینا
ساعت9:14---30 آذر 1391
اسم همسر حسن رودباریان سمیه واسم دخترش ویانا هستش

نفس
ساعت7:50---30 آذر 1391
میگم خودمونیم ها بچه ها و همسرای بازیکنای خودمون مثل خودشون خیلی خوشگل تر ازخانواده ی بازیکنای پرسپولیس هستن.عکس و فرستادم دیدی؟

پریسا
ساعت23:06---29 آذر 1391
عزیـــــــــــــــــــزم عکس میلاد و آمیتیس از همه قشنگ تر بود هنوز هیچی نشده دلم براش تنگ شدهپاسخ:فرستادم دیگه برات!

حسنا
ساعت21:47---29 آذر 1391
دستت درد نكنه .خيلي خوب بود.

دوباره از زن علي دايي عكس بذار.

ففط مطميني اسمش موناست؟ اخه من جايي خوندم كه اسمش .فروسيرا. ست.

ميگم فاطمه نميدوني تيام توي بيجش چي نوشته ؟ اخه ميگن خيلي ناراحته فرهاد اومده استقلال ميگه دوريش براش سخته. اگه فهميدي توي وبت بذار.بازم ممنون
پاسخ:نه عزیزم نمیدونم خبر ندارم زیاد اهل فیسبوک نیستم!


ندا
ساعت21:03---29 آذر 1391
دختر و زن رودباریان خیلی نازن زن گل محمدی هم خوبه. راستی تو واقعا خواهر خسرویی؟؟؟
پاسخ:آره زنش خیلی نازه! آره دیگه نمیدونستی؟


اس اس
ساعت20:22---29 آذر 1391
خوش به حال خسرو كه همچين خواهرى داره
پاسخ:مر30 من رفتم!بای


اس اس
ساعت20:16---29 آذر 1391
قربونت برم توچقد خوبى آخه اخلاقت مثل داداش خسرو ميمونه
پاسخ:جدی؟ خب هرچی نباشه خواهر برادریما


اس اس
ساعت20:09---29 آذر 1391
ميدونم عزيزم ولى ميلاد خيلى استقلال رودوس داره فابيو بااين كه ازتيم رفته ولى وقتى توجام حذفى برديم به هوادارا وتيم تبريك گفت
پاسخ:قربونت برم چشم از این به بعد مینویسم میلاد استقلالی


mina
ساعت20:08---29 آذر 1391
bashe azizam. bazam ye donya mersiiiiپاسخ:خواهش میکنم کاری نکردم عزیزم

mina
ساعت20:04---29 آذر 1391
mersi fatemeh jun vali ey kash aks milad v amitis ro tu gheir es esi ha nemizashti vali bazam mersi.

ye khaheshi azat daram doroste milad raft ama lotfan faramushesh nakon va azash aks bezar
پاسخ:چشم عزیزم میلاد فراموش نمیشه هم از خودش و هم از زنو بچش عکس میذارم غیر استقلالی منظورم این بود که تو استقلال توپ نمیزنن


اس اس
ساعت20:03---29 آذر 1391
راس ميگه نيلوفرجون بلاخره كه استقلالى هستن همين ميلاد سرشو بزنى نميره تيم لنگيا
پاسخ:خب استقلالی بوده ولی خب الان که تو استقلال نیست من دوست ندارم با کارام کسی رو ناراحت کنم


اس اس
ساعت19:54---29 آذر 1391
فداتشم وب خودت هس اختيارشو دارى اگه خواستى عكس اينا روبزارى حداقل يكى دوتا بزار ن اين همه
پاسخ:دیگه جو گیر شدم گذاشتم وب ماله من نیس گفتم قبلا برای شماهاس


اس اس
ساعت18:12---29 آذر 1391
حداقل عكساى بنگررو بردار مثل اين كه يادت رفته درموردخسرو چى گفت بعدشم مگه وبلاگ اونا عكساى بازيكناى مارو ميزارن كه توهم عكساى اينا رو ميزارى
پاسخ:ول کن عزیزم خودتو ناراحت نکن اینارو فقط جهت دوستان پرسپولیسی گذاشتم بذار خوش باشن شما آروم باسی آجی من دیگه ازشنو عکس نمیذارم


ف
ساعت17:54---29 آذر 1391
دستت درد نکنه بی نهایت ممنون پاسخ:قابل نداشت

ف
ساعت17:51---29 آذر 1391
عجججججججججججججب

عاطفه
ساعت15:48---29 آذر 1391
اسم همسرودختر رودباريان رو نميدونى؟سيد جلال حسينى مجرده يا متأهل؟چون تو نمايشگاه مطبوعات حلقه دستش بود.
پاسخ:فک کنم زن داره نه نمیدونم


عاطفه
ساعت15:44---29 آذر 1391
محشر بودن مخصوصا رودباريان،آقا كريم و آقا يحيى.

راستى اگه اين هفته نرسيدم برات عكسا رو بفرستم هفته بعد اين كار رو ميكنم.
پاسخ:باشه عزیزم اشکالی نداره


اس اس
ساعت15:30---29 آذر 1391
فداتشم اينجا وبلاگ لنگياس يااستقلال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اشکالی نداره عزیزم استقلالیا از این حرفا ندارن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: